July 17, 2012

OUTFIT/ BLACK SWAN

(dress - LOVE; pics by Kiki)

Večerní focení a v akci moje šaty, které jsem měla na sobě teprve po druhé. Jejich premiéra byla na plese, ale nebojte, nešla jsem tam v takto krátkých šatech. Měla jsem pod nimi ještě dlouhou sukni. U mě se meze nekladou, a když chtěli, abych měla dlouhé šaty, tak jsem si vytvořila dlouhé šaty. :D

Evening photoshooting and in action my dress, which I was wearing for the second time. Its premiere was on a ball, but don't be scared, I didn't go there just in this short dress. I was wearing a maxi skirt under it. :D

Juli ♥

23 comments:

  1. máš super úžasnou postavu;)=) moc ti to sluší, a na ples se může i v krátkých ne?=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc :)) jojo, na ples můžeš i v krátkých, ale měly by být minimálně ke kolenům a tyto jsou taktak pod zadek :D

      Delete
  2. Ou ty jsi krásná, taková noční královna v té tmě a skvělých šatech :)

    ReplyDelete
  3. nádherná jsi a šatičky jakbysmet :)

    ReplyDelete
  4. krásne fotky :) šaty sú nádherné. :))

    ReplyDelete
  5. you look pretty! love your hair anyway:)
    visit and follow my blog if you love to♥ i'll follow you back dear :)

    ReplyDelete
  6. nádhera, máš krásnou postavu, a ty šaty na tobě vypadaj božsky

    ReplyDelete
  7. Nádherná seš !ty vlásky,šatky,očíčka!seš prostě kočka:p


    Moooc prosím Followruj mě:)) mooc proísm prosím prosím:)

    ReplyDelete
  8. vaaaaaaaaau najlepsie saty!! :)

    ReplyDelete
  9. Great dress!
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!