April 6, 2013

SMOKEY EYES


What's your opinion on smokey eyes? I personally love them, because smokey eyes make-up is really simple to do and is great for parties, balls etc. You will always look amazing and if you pair it with nude lipstick, you will look awesome even more.

Jaký máte názor na kouřové líčení? Mně osobně se to moc líbí, protože je to velmi jednoduchý make-up, který zvládne každý a ještě ke všemu je skvělý na všechny možné party, plesy atd. Vždy budete vypadat dobře a když kouřové líčení zkombinujete s nude rtěnkou, bude to vypadat o to lépe.



• On my face I used La Roche-Posay make-up, which is really a good one, because it covers perfectly and smells nice. 

• I highlited my eyebrows with Catrice eyebrow pencil.

Then I applied Essence I ♥ Stage eyeshadow base and Rimmel eyeshadows in dark brown colour on my eye lids. After that I used Rimmel eyeshadows in black colour, which I put over the brown colour. I put the lightest eyeshadow colour from Rimmel in my inner eye corner, I drew a line with shimmery black eyeliner on my eye lid and in the end I used  Astor Big & Beautiful Boom mascara.

For my lips I used Rimmel nude lipstick by Kate Moss, shade 03.

Juli ♥

6 comments:

  1. prvá fotka TOP:D:) prostane ti to +úžasné vlasy!:)

    ReplyDelete
  2. Já mám kouřové líčení děsně ráda :). Ale víc mě tu zaujaly tvoje vlasy. Nádhera:)

    ReplyDelete
  3. Mě se kouřové líčení strašně líbí, jen jsem mu pořád nějak nepřišla na kloub :D :).

    ReplyDelete
  4. wow you are amazingly beautiful!!

    xoxo
    Ivy & Jess
    http://cinderellaundsnowwhite.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. you're so pretty

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!