September 8, 2013

MIAMI BEACH


Although summer holiday is over I have for you still some photos from Miami. Since I have posted the last article, a lot of things were going on in my life. I did my driving licence, I was at golf camp, I spent one week with my boyfriend and I celebrated my 18. birthday with my friends. But now I am going to do my best to keep this blog working, even though I am finishing the high school this year. Because of all of this I changed the name of my blog and in upcoming days you can look forward to my photos from holidays and maybe I took some outfit pictures, too. Enjoy and happy school year to all of you!

Ačkoli už letní prázdniny skončily, mám pro vás stále nějaké fotky z Miami. Od té doby, co jsem naposledy napsala článek, se stalo hodně věcí. Konečně jsem si udělala řidičák, byla jsem na golfovém campu, strávila jsem jeden týden s mým přítelem a také jsem oslavila s kamarády moje 18. narozeniny. Ale teď se budu snažit dělat to nejlepší, aby tento blog běžel, i když tento rok ukončuji střední školu. Kvůli tomu všemu jsem také změnila jméno blogu a v následujících dnech se můžete těšit na fotky z prázdnin a možná nafotím nějaké outfity. Užívejte si ještě docela teplého počasí a šťastný školní rok vám všem!


7 comments:

Thank you for all your lovely comments!