October 16, 2013

OUTFIT/ BLUE SCARF


Today was quite windy here in Vienna, so I realized again that I really hate wind, because then my hair is everywhere, even in my mouth. And honestly, who likes it? Luckily my big blue checkered scarf is able to save everything. I have to say that this was my saviour. Everytime when the weather is a little bit more windy than normal and my neck is bare, I know I'm going to have a sore throat the day after. This time it couldn't happen, just because of my new beauty. Actually I can't be without any scarf in winter, do you? 

Dnešek byl docela větrný tady ve Vídni, takže jsem si znovu uvědomila, jak moc nesnáším vítr, už jenom kvůli tomu, že moje vlasy jsou potom úplně všude, dokonce i v mé puse. A upřímně, kdo to má rád? Naštěstí moje modrá kostkovaná šála dokáže zachránit všechno. Musím říct, že byla mým zachráncem. Vždycky když je počasí trochu víc větrné a já mám holý krk, vím, že další den mě bude bolet v krku. Tentokrát se to kvůli mé nové krásce stát nemohlo. Vlastně v zimě bez šály už ani být nemůžu, a vy?


Wearing: Zara jacket, Zara scarf, Zara boots, Topshop jeans, Lindex sweater

19 comments:

  1. Love your scarf and your boots

    ReplyDelete
  2. Such a lovely scarf!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Compliments to the photographer!

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    ReplyDelete
  4. wow super fotky!!! Ty se fakt povedly:)) a jinak ta šála je moc krásná:) a bunda taky:))

    ReplyDelete
  5. máš strašně krásné fotky ,strašně krásný blog ,jsi strašně krásná a nevím co všechno ještě!!<3

    ReplyDelete
  6. amazig pics <3 lovely outfit!
    I love the blog, followed you on bloglovin! would mean the world for me if you could check out blog and follow back?
    have an amazing friday!
    www.fashionglow.ro
    http://www.bloglovin.com/blog/4359727/fashion-glow
    xoxo,Khloe

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotky :)
    Ten čátek je boží :)

    ReplyDelete
  8. Fotky jako z časopisu. Jsi krásná a ta modrá šála v kombinaci se vším ostatním vypadá geniálně.
    Vivi

    ReplyDelete
  9. Wow, úžasné fotky :) Mimořádně ti to sluší

    Jinak, na The lying game jsem taky koukala a měla jsem to hrozně ráda, ale bohužel to ukončili, čímž mě neskutečně zklamali :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo, to mě taky, hrozně mě to bavilo :))

      Delete
  10. To je parádní místo na focení a krásný outfit:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Šála perfektně ladí s barvami fotek.). Je určitě pohodlná, to už jde poznat, no a já s etaky neobejdu v zimě bez šál. I když občas zapomenu.)...

    ReplyDelete
  12. Hezká šála, taky nosím skoro pořád. Ta tvoje je skoro jako takový malý pončo, to je fajn :D :).

    Eiva: Brighton(UK) Lifestyle Blogger

    ReplyDelete
  13. Great backdrop for photoshooting, and also love a big chunky scarf so big to wrap myself into, it's so cozy and perfect for winter. So glad I clicked on your comment and got led back here to yours. It's seriously full of GREAT info and juicy pics here! Just followed you on GFC and bloglovin', be sure to see more of you soon. Btw I just posted a new outfit post featuring a FENDI fox and mink fur bag charm aka. fendi little monsters, check out how to jazz up any ol' bag and make it instantly PROVOKING!
    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/10/bag-buddy.html

    ReplyDelete
  14. krásný outfit a super šála :-)

    ReplyDelete
  15. Ten šal je skvelý. Už som po ňom poškuľovala v Zare :)
    Mimochodom, máš veľmi pekné fotky (hlavne tá posledná) a tiež blog :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!