April 27, 2014

OUTFIT/ CASUAL STRIPES


Happy sunday everyone! There are some outfit pictures we took on wednesday, so I hope you will like them. Enjoy your day :)

Pěknou neděli všem! Dnes tady pro vás mám pár fotek, které jsme nafotili ve středu, tak doufám, že se vám budou líbit. Zítra mi začíná písemná maturita, takže se musím jít zase učit, ale nechtěla jsem vás nechat tak dlouho bez příspěvku. Užijte si ještě konec víkendu. :)


ZARA top, jeans and sweater/ CONVERSE sneakers/ Ray-Ban sunnies/ MK bag and watch

19 comments:

  1. Nádherná Sophie, skvělý jednoduchý outfit :) Nemáš ostříhané vlasy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :) a trochu zastřihnuté vlasy mám :) chtěla jsem víc, ale nakonec jsem nevěděla, jak přesně, tak jsem to nechala jen trochu zkrátit :)

      Delete
    2. Je to trošku změna, je to vidět :) A hodně štěstí zítra! :))

      Delete
  2. Moc hezky fotky! Hlavne to misto foceni se mi hrozne libi, snad poprve me nerusi auta okolo :) a ta kabelka je vazne bozska!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ty auta jsou na nic no :D ale ty domy jsou tak úžasný, že se to dá přehlídnout :)

      Delete
  3. Moc hezké fotky!! Outfit jednoduchý, klasický, ale moc hezký!:)))

    ReplyDelete
  4. Lovely outfit and beautiful pictures!
    xxxx

    ReplyDelete
  5. krásné fotky! líbí se mi prostředí, kde je to focené :) moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  6. super kombinace,takhle nějak jsem si outfit s mk představovala :)) hodně štěstí u matury! ;)

    ReplyDelete
  7. nádherný outfit a skvělá kabelka ! :-)

    ReplyDelete
  8. I love casual outfits with a pop of color! The blue bag is so cool, and goes great with the stripes. Lovely!

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Moc ti to sluší, Juli :) ♥
    Doufám, že maturita ti dopadne na výbornou :D :)

    ReplyDelete
  10. Nádherna , super fotky <3 :)

    ReplyDelete
  11. Great outfit! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Moc hezký outfit a fotky jsou ještě lepší, ale to bude spíše tebou :) Moc a moc ti to sluší :)

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Naadherne. Mas super postavu a do tej kabelky som sa zamilovala :)

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!