April 23, 2014

PICK OF THE DAY/ LACE BRAS & CAMI TOPS

bras > similar/ tops > hereherehere

My must-haves for summer! Lace bra & cami top. These pieces look great together and are amazing for hot summer days. Since last year I like the trend of bras peeping out of tops. I think that it looks more unique and interesting. Layers are always a good choice and as you can see, also in summer you can layer your favourite bra with a loose top and if it's colder, you can also add a shirt or light sweater.  

Krajkovaná podprsenka a cami top jsou u mě top pro toto léto. Společně vypadají super a jsou skvělé do teplých letních dnů. Od minulého roku se mi taky líbí trend podprsenek vykukujících z topu. Myslím, že to vypadá zajímavě a originálně. Vrstvy jsou prostě vždycky dobrá volba, a jak můžete vidět, i v létě se dá vrstvit. Vezmete si svoji oblíbenou podprsenku, přes ni volný top, a jestli je chladněji, můžete přidat i košili nebo lehký svetr. 

11 comments:

  1. Taky mě tyhle věci dost lákají, skvělý příspěvek!! :)

    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  2. I love all these picks and especially the 2 ones on the right hand side <3 so pretty xx

    ReplyDelete
  3. this is exactly my cup of tea! nothing better than a lightweight cami top!

    heartbeats Carola // VIENNA WEDEKIND

    ReplyDelete
  4. také jsem si je oblíbila!!

    ReplyDelete
  5. Cami tops se i hrozně líbí. Zrovna jsem si jeden koupila v H&M a už mám vybrané další kousky, kterými svou "sbírku" rozšířím. Ale tyhle podprsenky jsem zatím neviděla, potřebovala bych si je zkusit :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky jsem zatím žádnou krajkovanou podprsenku v obchodě na živo neviděla, což je celkem zvláštní, protože potom teď všichni frčí, ale třeba se někde objeví a pak dám určitě vědět :))

      Delete
  6. Oh I love these picks! And I love lace bra's, shame I can't wear them though haha.. :s

    ReplyDelete
  7. i love light cami tops,they're so pretty and feminine for summer :)

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!