August 28, 2014

TRAVEL/ LAGO D'ORTA


Let's go back to June, when I was still in Italy at the lake Lago d'Orta. There are some random pictures David and I took during the week. I can't believe that the holidays are almost over and so the summer. The reason why I am posting these pictures two months later is that I want to at least pretend that the summer is still here and also to remind me of the beautiful week full of fun and amazing sunsets! Luckily I still have one month off. :D

Tak se trochu vrátíme v čase, přesněji o dva měsíce zpátky, když jsem byla stále ještě v Itálii u jezera Lago d'Orta. Tady je pár random fotek, které jsme s Davidem během týdne nafotili. Nemůžu uvěřit tomu, že prázdniny jsou už skoro u konce a tak i léto. Důvod, proč zveřejňuji fotky až z června je, že chci alespoň ještě chvíli předstírat, že léto je stále tady a taky si připomenout ten krásný týden plný zábavy a úžasných západů slunce! Naštěstí mám ještě měsíc volno. :D


Visiting Milano/ Návštěva Milána
The most beautiful sunset I've ever seen!/ Nejkrásnější západ slunce, který jsem kdy viděla!
Ice cream lovers! :D / Milujem zmrzlinu! :D

ph/ by David Lamač and me (GoPro Hero 3+ and iPhone 5S)

9 comments:

  1. To jsou užasný fotky:) muselo to být parádní:))
    Miluju tvuj blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeej děkuju moc :) jsem ráda, že se ti můj blog líbí :))

      Delete
  2. krásný fotky! taky bych nejradši čas ještě vrátila o dva měsíce zpátky :)

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky, fakt krása :)
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Jéje, ta Itálie z toho úplně dýchá :D super fotky :)

    ReplyDelete
  5. Ahoj! Na blogu mám soutěž o dárky z Californie! Už poběží jen pár dní, tak se jukni :-))

    http://www.thenattiness.com/2014/08/soutez-vyhraj-top-ksiltovku-sladkosti.html

    Měj se krásně!

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!