September 26, 2014

RANDOM/ MY SUMMER ON INSTAGRAM


Well, lets talk about summer for the last time. My holidays are ending this week, so I wanted to take a look at all these pictures I took throughout the summer. There was lots of food like fruits and sweets (:P), but also visiting new places, relaxing at a pool or at a beach, reading books, celebrating my birthday and at last getting myself ready for university. How was your summer? Are you also going to attend university for the first time?

Tak jo, naposledy si zavzpomínáme na léto. Moje prázdniny už tento týden končí a tak jsem se chtěla ještě podívat na všechny fotky, které jsem vyfotila během léta. Bylo tam hodně jídla, hlavně ovoce a sladkého (:P), ale také navštěvování nových míst, relaxování u bazénu nebo na pláži, čtení knížek, oslavování mých narozenin a nakonec taky připravování se na univerzitu. Jaké bylo vaše léto? Také se chystáte poprvé na vysokou? 



ph/ by me (iPhone 5S)

11 comments:

  1. Překrásné fotky! Já už na univerzitě jsem, teďka půjdu do 3. ročníku :). Tak ať se Ti na nové škole líbí
    Blog by Veru

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc :)) a hodně štěstí na škole :)

      Delete
  2. Aaach krásný fotky Juli! <3 Mně teď čeká čtvrťák a díky tomu i bakalářka a státnice :) ty hezky užívej nové školy :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :) tak ať tento rok dobře zvládneš! :))

      Delete
  3. Krásne fotky! !!
    Až sa ti na novej škole páči! :-)Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  4. Krásné random fotky:))) mohla bys takové posty dělat častěji:))

    ReplyDelete
  5. Juli, nááádherné fotky!!! Pro mě jsi fakt Fotografka s velkým F!
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeej, děkuju moc Eli! :)) jsem vážně moc ráda, že se fotky líbí :)

      Delete

Thank you for all your lovely comments!