September 9, 2014

RANDOM/ SUMMER PANORAMAS


This year's summer has unfortunately already ended, but my holidays still continue. To remember some of my experiences throughout the three months I found these panoramas that I shot in Barcelona, in my hometown, at a lake and in Verona. All the pictures make me realize how much fun I had and how grateful I am that I can take with me so many amazing memories from this summer. Hope you all had also experienced such an awesome holidays and for those that are already going to school I wish good luck and enjoy all these days, because then it will be much harder. Now I wish I could go back to high school. :D

Letošní léto už bohužel skončilo, ale moje prázdniny pořád pokračují. Abych si vzpomněla na některé zážitky z těchto tří měsíců, našla jsem tyto panoramata, která jsem vyfotila v Barceloně, u mě na vesnici, u jezera a ve Veroně. Díky tomu jsem si uvědomila, jak moc jsem si to užila a jak moc jsme vděčná za to, že si můžu z tohoto léta s sebou vzít všechny tyto úžasné vzpomínky. Doufám, že jste všichni taky zažili tak krásné prázdniny a těm, kteří už chodí do školy, přeju hodně štěstí a užívejte si všechny ty dny, protože pak to bude mnohem těžší. Už teď si přeju, abych mohla jít zpátky na střední. :D



ph/ by me (iPhone 5S)

8 comments:

  1. Panoramata se Ti povedly, to je krása :)
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Dokonalý panoramata <3 taky občas nějaký fotím, ale koukám, že bych měla mnohem častěji :)

    ReplyDelete
  3. Taky mám z prázdnin milion panoramat:D Krásný!

    ReplyDelete
  4. Juuuu to je nádhera♥ Přidávej takovéto fotky určitě častěji:))

    ReplyDelete
  5. To jsou skvělý fotky a originální článek! :-)

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!