October 15, 2014

BEAUTY/ MINIMALISTIC NAIL ART


I was thinking for a long time, how could I simply freshen up my nails and then I found this picture on pinterest. It still looks quite natural, but even a small dark dot on nude nails can make a huge difference on their appearance. As a base colour I used nude shade from Essie called "Sand Tropez" and then I painted the dots with a toothpick, for which I used black OPI nail polish in shade "Lady in Black".

Dlouho jsem přemýšlela, jak bych mohla jednoduše oživit moje nehty, a když jsem našla tuto fotku na pinterestu, bylo to jasné. Stále to vypadá celkem přirozeně, ale dokonce i malá tmavá tečka na béžových nehtech může udělat velký rozdíl v jejich vzhledu. Jako základní barvu jsem použila béžový odstín od Essie nazvaný "Sand Tropez" a pak jsem na ně nakreslila párátkem tečky, na které jsem použila černý lak na nehty od OPI "Lady in Black". 

ESSIE nail polish "Sand Tropez"/ OPI nail polish "Lady in Black"

ph/ by me (Canon EOS 550D)

15 comments:

  1. Líbí se mi ten béžový lak samotný :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. Top fotky. Paci sa mi tento typ fotiek

    ReplyDelete
  3. Wow, naprostá paráda! Taky jsem to někde viděla, ale nikdy nezkusila a budu muset, protože to vypada fakt skvele!!!😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vypadá to dobře a hlavně se to i tak hodí ke spoustě outfitům! Určitě to vyzkoušej Eli :)

      Delete
  4. Ten béžový je supr! Já moc na tyhle detaily na nehtech nejsem, ale tohle se mi líbí, vypadá to vtipně, zajímavě :)

    ReplyDelete
  5. Love the nail polish !

    http://fruityandpassion.blogspot.co.uk
    https://www.facebook.com/Fruityandpassion

    ReplyDelete
  6. Jednoduchý a přitom velmi pěkný nápad.

    ReplyDelete
  7. Moc hezké nehty, určitě je o víkendu vyzkouším, protože už mi docházejí nápady co s nimi :-) Mohla bych se zeptat odkud máš tyto džíny? Přesně takovéto džíny hledám už strašně dlouho, ta barva je úžasná :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vyzkoušej, určitě to bude vypadat dobře i s jinými barvami :)) ty džiný jsou z Bershky, mají díry na kolenách a jsou highwaisted, jinak jsem je kupovala někdy na jaře, tak nevím jestli tam ještě budou, dlouho jsem tam nebyla :)

      Delete
  8. Také jednoduché a popritom tá jedna bodka dokáže všetko oživiť

    ReplyDelete
  9. Také jsem si je kdysi udělala a všichni se mě ptali, proč mám na nehtech tečky -.- ale podle mě to vypadá božsky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D mě se na to teda zatím nikdo neptal :))

      Delete

Thank you for all your lovely comments!