October 25, 2014

OUTFIT/ WANDERLUST

_DSC1544

Wanderlust - the irresistible, uncurable desire to travel or wander - that's most likely what's driving me forward and keeping me doing things I would sometimes rather totally crowd out of my life. That's probably one of the things I really crave for. I simply can't get enough of getting to know new places, new cultures and seeing the beauty of the whole world. I really hope that some day my dreams come true, until then I am at least wandering in my mind. And as they say, not all those who wander are lost.

Wanderlust - neodolatelná, nevyléčitelná touha po cestování nebo toulání - to je nejspíš to, co mě pohání dopředu a nutí mě dělat věci, které bych někdy nejraději vytěsnila z mého života. To je možná jedna z těch věcí, po kterých vážně toužím. Nejspíš mě asi nikdy neomrzí poznávání nových míst, nových kultur a té krásy, co se skrývá ve všech koutech po celém světě. Vážně doufám, že jednoho dne se moje sny splní, do té doby se budu toulat alespoň v mé mysli. A jak se říká, ne všichni, kteří bloudí, jsou ztraceni. 

_DSC1531


_DSC1530 _DSC1542 _DSC1533 _DSC1538
ZARA t-shirt, jacket and bag/ CALZEDONIA leggings/ VANS sneakers/ H&M hat 

ph/ by David Lamač

12 comments:

  1. Naprosta parada! Ta cepka ti moc slusi a tyhle typy tricek miluju <3

    ReplyDelete
  2. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera" and "flash curiosity news".

    CLICK PHOTOSPHERA

    CLICK FLASH CURIOSITY NEWS

    Greetings from Italy

    ReplyDelete
  3. Vypadáš úžasně! Strašně moc Ti to sluší a líbí se mi celá ta kombinace :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeeej, děkuju moc! :)) jsi vážně milá! :)

      Delete
  4. Tak tento outfit je skvelý! Nesmierne ti toto pristane! ♥
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  5. skvělý!! celý se mi to moc líbí a ta čepka ti fakt sekne :-)

    ReplyDelete
  6. jo! tyhle outfity mám moc ráda. Čepka, parka, něco černého a jdeš :)) A ty legíny vypadají fakt skvěle!!
    Style by Eliza

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojoo, legíny jsou perfektní, vážně jsem si je teď oblíbila :)) pohodlný a zajímavý zároveň :)

      Delete

Thank you for all your lovely comments!