August 3, 2015

MONTHLY SNAPSHOTS #3


July is my favourite month. I love when the sun's shining. I love the summer rain and I love to watch the rainbow afterwards. I love the freedom. I love to visit new places. I love to spent a day or two doing nothing. I love to be with my loved ones. What do you love?

Červenec je můj oblíbený měsíc. Miluju, když svítí sluníčko. Miluju ten letní déšť a miluju pozorovat tu duhu potom. Miluju tu svobodu. Miluju objevování nových míst. Miluju to, když můžu den nebo dva nic nedělat. Miluju ten čas s rodinou a kamarády. Co milujete vy?



The end of my first year at uni!
The best first day of holidays spent with my friend Anita <3
Love the architecture in Vienna!
And also love this vegan ice-cream from Veganista, but don't eat the blueberry one, you will look like me then :D
Double rainbow!
With my amazing friend and photographer Soňa <3
On my way to Croatia reading Elle

Beautiful sunsets in Vrsar
#fwis
Back in Vienna
Drinking lavender lemonade and Vitaminator smoothie
Raw protein bar
At home with my dude 
Lemonade, macaroons and snapbacks
Enjoying summer :D
Strawberry-mint lemonade and my running gear (all Nike)

ph/ by me (iPhone 5S)

   

6 comments:

  1. pěkné fotky :) moc se mi líbí ta od moře se západem slunce :)
    in another galaxy

    ReplyDelete
  2. tohle léto naprosto miluju a užívám si pocit, že od září začíná "nový život", a teď mám pohodu :)

    ReplyDelete
  3. tvuj snapchat sleduju a máš naprosto skvělé fotky<3:)

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky, ve Vídni jsem byla jen jednou a to na Vánočních trhách:D

    ReplyDelete
  5. Ve Vídni jsem byla minulý podzim a zamilovala jsem si ji. Jinak skvělé fotky :)

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!