November 2, 2015

SPOTIFY PLAYLIST #2/ AUTUMN BEATS


During these busy days, when it's just all about learning, school, photoshooting, sleeping and drinking coffee, I wouldn't survive without music. It's kind of my escape from all these rushed moments, lively city and nervous people. There is only one thing that is missing - a good headphones. My wish will be heard out soon most likely, so I hope that I can show them to you in another playlist post later.
I didn't post the first playlist on my blog unfortunately, but the link is on my facebook page - here. Since I got Spotify, I literally can't live without it. I am thinking about getting the Premium version, because I hate the advertising, but I still don't know, if it will pay off. We will see, maybe some day in the future, when I have the headphones. Otherwise I really can recommend Spotify 100%! I use it everyday, in the morning, in the evening, when I write posts, when I'm falling asleep, during travelling, etc. It became a part of my daily ritual. 
When it comes to the selection of songs, I don't have any clearly defined taste, I just listen to whatever I like. Most of all to unknown songs, which have some specific charm in themselves and I like something else about every single one. But what I don't like are radio hits. It's a miracle, when I like one, but also that can happen of course. Hopefully, you will like my choices and write me down, what kind of music you like!

V těchto hektických dnech, kdy se motám jen mezi učením, školou, focením, spaním a pitím kafe, bych asi bez hudby nepřežila. Je to takový můj útěk od všech těch uspěchaných chvílí, rušného města a nervózních lidí. Jediné, co mi chybí, jsou kvalitní sluchátka. Toto přání se mi ale nejspíš již brzy splní, takže doufám, že u dalšího playlistu se s vámi o ně podělím v podobě fotek. 
První playlist jsem bohužel na blog nezveřejnila, ale odkaz na něj jsem dávala na moji facebookovou stránku - tady. Od té doby, co mám Spotify, se bez něj už prostě neobejdu. Přemýšlím nad tím, že bych si pořídila i Premium verzi, protože už mě ty reklamy celkem nebaví, ale zase nevím, jestli se to vyplatí. Uvidíme, třeba někdy v budoucnu, až budou i sluchátka. Jinak můžu Spotify na 100% doporučit! Používám ho dennodenně, ráno, večer, při psaní článků, při usínání, během cestování vlakem, apod. Stalo se už jednoduše součástí každého mého dne. 
Co se výběru písniček týče, tak nemám žádný vyhraněný vkus, prostě poslouchám, co se mi líbí. Většinou to jsou hlavně neznámé písničky, které v sobě mají ale určité kouzlo a na každé mě baví něco jiného. Co teda nemám ráda, jsou hlavně rádiové hity. Z těch se mi líbí vážně jen málokterá písnička, ale samozřejmě sem tam se taky něco najde. Doufám, že se vám můj výběr bude líbit a napište, jakou hudbu posloucháte nejradši vy! 


   

1 comment:

  1. já jsem si Spotify založila nedávno a taky se od toho nemůžu odtrhnout :D. hudba je pro mě součástí každého dne a hlavně mi pomáhá se odreagovat :) a díky tomuhle playlistu přibyde to toho mého pár písniček! :)
    in another galaxy

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!