September 29, 2013

OUTFIT/ CUT OUT SKIRT


Because I love palaces and castles, I had to take some pictures by this beautiful Belvedere palace in Vienna. It's only 5 minutes by walking from my boarding school, so I had to use it. Recently I really thought about some new places for shooting and I can say that there are lots of amazing ones in Vienna. If you are following me on instagram, you can see there a little bit more from this awesome city.

Protože mám ráda různé zámky a hrady, musela jsem nafotit pár fotek také u zámku Belvedere ve Vídni. Je to jenom 5 minut chůze od internátu, tak by bylo divné, kdybych to nevyužila. V poslední době jsem hodně přemýšlela o nějakých nových místech na focení a můžu říct, že ve Vídni je takových skvělých míst spousta. Jestli mě sledujete na instagramu, tak tam můžete vidět o trochu víc fotek z tohoto úžasného města. 


(skirt, scarf, clutch - H&M/ sweatshirt, jacket, shoes - ZARA/ watch - Michael Kors/ bracelet - Pandora)

12 comments:

  1. Ty jsi hezká :) A krásné fotky.

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky :) Místo si vybrala skvěle, je to nádherný objekt :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    ReplyDelete
  3. gorgeous skirt!<3 I falled in love in this outfit <3

    ReplyDelete
  4. Beautiful! Love the skirt! :)

    findyourwaytoheaven.blogspot.de

    ReplyDelete
  5. velmi ti to pristane
    velmi sa mi pácia topánky a sukna ♥

    ReplyDelete
  6. krása!:)
    perko101.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Lovely skirt! You have the perfect legs for it :)

    X
    www.fashion-attacks.com

    ReplyDelete
  8. tyhlety cut-out sukně mám hrozně ráda, jsou super, zajímavé a zaujmou..sama jednu mám, jen v bílé barvě :-)
    moc ti to sluší :-)
    p.s. konečně nějaká jmenovkyně :-)))

    ReplyDelete
  9. krásny zámok! ja mám tiež rada všetky tieto rôzne hrady, zámky, vždy je tam tak pekne.

    a ináč šaty perfektné spolu s tým šálom, fakt na jedničku

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!