July 25, 2015

NEW IN/ ADIDAS STAN SMITH


I don't know, maybe it's a some kind of illness or what, but I have a thing for white sneakers. Besides my all-time favourite white Converse, which I got in low and also in ankle-high version, and my white Reebok classics, I got these Stan Smith's two weeks ago and already fell in love with them. You know I'm a sneaker lady. #whitesneakersyndrom

Nevím, možná je to dokonce nějaký typ nemoci nebo tak, ale mám vážně slabost pro bílé tenisky. Kromě mých oblíbených bílých Conversek, které mám jak v nízké, tak i v kotníkové verzi, a mých bílých Reeboků classics, jsem si konečně pořídila před dvěma týdny tyhle Stan Smith od Adidas a hned jsem se do nich zamilovala. Asi to tak už bude, prostě jsem na tenisky. #whitesneakersyndrom

ph/ by me

  

15 comments:

  1. Mám to uplně stejně a bílé tenisky miluju. converse, adidas a chtěla bych i Nike Roshe run v bílé.
    Tyhle jsou super, moc se mi líbí :). Já mám ty klasické bílo-černo-zlaté Superstary a nosím je pořád.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Superstary jsou taky bezva :)) kdybych mohla, tak si ještě pořídím bílé Nike Air Max Thea <3

      Delete
  2. uuu těším se na outfit! a s tou bílou jsem na tom podobně a myslím, že se ten syndrom rozrůstá na další kousky oblečení:))))
    Style by Eliza

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo tak oblečení, to už ani nepočítám :D bílou prostě miluju!

      Delete
  3. Bily tenisky jsou nejlepsi! Hodi se temer je vsemu!:))

    ReplyDelete
  4. Mně se líbí, super výběr :)

    ReplyDelete
  5. plně chápu slabost pro bílé tenisky, mám to samé :D <3<3

    SWEET CHILLI

    ReplyDelete
  6. Jůů, jsou krásné! Jsem zvědavá, jak dlouho ti vydrží takhle krásně bílé :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Tak ty jsou úplně super!!

    http://natalislife.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. toto je presne taky typ tenisiek, ktore su stale peckove. jednoduche ciste palec hore.
    www.donnaiveh.com

    ReplyDelete
  9. Nice!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Hi!
    You have an awesome blog!
    Do you wanna follow each other?

    www.nadianathania.com

    ReplyDelete
  11. tie sú krásne! :) tenisky milujem

    ReplyDelete
  12. Hah, no, co si budeme povídat...mám stejný problém! Jsou skvělý <3

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!